Възстановени архиви от ChurchBG.com
само за разглеждане и четене без възможност за писане
(всеки, който чете тези страници се съгласява с условията за ползване)

Възстановени архиви > Форуми > Вяра > Библейско ли е да си досаден?
Според вас, библейско ли е да си досаден?[addsig]

Какво точно имаш в предвид под досаден?

Досаден значи; упорит , трудолюбив, коректен, съзнателен, почтен, морален, честен, откровен, възвишен, грижовен за семеиството, ученолюбив, чистоплътен,и още много неща [addsig]

Zna4i e Biblejsko . . .

Тц, тц, тц, само две неща не ми достигат, за да бъда истински досаден: трудолюбив и възвишен.

Хайде, възвишен мога и да стана някой ден, ако тренирам достатъчно. Ама другото. . . . Май никога няма да бъда истински досаден.

Верно че трудолюбив не е библеиска дума, но съм срещал ленив като характеристика за критяните, така че можем да я смятаме за неин антипод.[addsig]

"""""""Досаден значи; упорит , трудолюбив, коректен, съзнателен, почтен, морален, честен, откровен, възвишен, грижовен за семеиството, ученолюбив, чистоплътен,и още много неща """""

Досаден означава също и това да не можеш да общуваш правилно , да не долавяш потребностите на човекът до теб , или поне да не можеш да го удовлетвориш истински ... според мен има тънка разлика между думата упорит и тази досаден , при първата шансовете ти за успех за реални , или поне ти си ми\
слиш така , зависи то гледната точка ! Но един ден ще разберем кой е бил упорит и кой досаден аз се надявам да съм от първите .... , досаден също значи и нежелан , но продължаващ да търси и държи на този човек ... според това определение Исус никога не пусна ръката на човечеството, мислите ли че Исус е досаден за някои?
Мисля че именно затова ще дойде момент в които всички които са сметнали Исус за досаден просто няма да бъдат с Него на небето ... и изборът ще бъде напълно техен , не виждам как биха били щастливи цяла вечност там след като още от тук не го понасят ... , но може и да не е така , само Бог е сърцевед ... Той знае в сърцата им , и само Той може да ни напътства да не бъдем досадни, а истински ..... помислете за Титаник , вестта че кораба потъва първоначално им се е сторила досадна ,защото не са вярвали в реалността и , но тя променя нещата ... ние сме длъжни да предадем вестта на Исус че корабът потъва , дори с цената да станем досадни ... просто защото милият ни Спасител обича и тези заслепени хора ... "
[addsig]

Quote:
Досаден означава също и това да не можеш да общуваш правилно , да не долавяш потребностите на човекът до теб , или поне да не можеш да го удовлетвориш истински ... според мен има тънка разлика между думата упорит и тази досаден , при първата шансовете ти за успех за реални , или поне ти си ми\
слиш така , зависи то гледната точка !



Според това определение съботяните са досадни. Нулеви умения за общуване, пълна неспособност да разбират какво им казват другите, абсолютно негодни за дискусия или дори обикновен разговор, съсредоточени в своята фикс идея... Абе въобще, Сънчо смята съботяните за най-досадните хора в света. Без тънка разлика, а направо дебелашка.

Божидар, защо се заяждаш с NightSunrise. Аз никога не съм била адвентистка, но съм живяла с едно чудесно момиче от адвентна църква. Не беше нито досадна, нито нахална. Много се обичахме и се радвам, че не бях с някоя безбожна, защото в общежитието ставаха всякакви мръсотии.
Е, никога не можахме да се убедим една друга по някои теми...Но аз не мисля, че е грях някой да не работи в събота. Хората са умирали за тази си вяра. Малко уважение имай към различните от тебе.Това не е съществено. Мислиш ли ,че с това отношение ще спечелиш някой адвентист да те слуша, за да му обясниш по-съществените неща като реалността на ада и вечното наказание за тия, които не се покоряват на Исус. Да се нахвърляш и да се заяждаш ли си специализирал?

По въпроса за досадността...
Исус не беше досаден с хората. "Да не искате и вие да си отидете?"-попита Той учениците си/Йоан 6:67/, когато мнозина им дойде нанагорно. Когато вървеше с двамата от Емаус след възкресението си Той се държеше като че ли отива по-далече/очакваше да бъде поканен/. Когато се беше запътил към Ерусалим и не го приеха в едно селце, над което учениците искаха да свалят огън от Небето, Той не се натрапи. Научи също и учениците си да не бъдат досадни към хората:"А когато ви гонят от тоя град, бягайте в другия; защото истина ви казвам: Няма да изходите Израилевите градове докле дойде Човешкият Син." Матей 10:23.

за досадност става въпрос само когато се молим. И то точната дума е упоритост-да се молим докато си получим това, което вярваме, че е съгласно Божието сърце, за Неговата слава, това което е право. Лука 18:1-5.

Д-р Ким от Корея казва да разглеждаме Бога като една много заета личност. И ти трябва да не преставаш да упорстваш докато получиш аудиенция. И трябва да си си намислил конкретно 5, 2 или най-добре едно нещо, което искаш най-много, за да получиш конкретен отговор.



А доктор Ко Ши Ям от Япония какво е казал за Бога?
А Д-р На Сакото Яката нещо да е добавил?
Бог да сме го разглеждали като една много заета личност значи. Хм ами Той няма време за да ни слуша тогава като споделяме с Него и трябва да Му упорстваме за да ни чуе така ли? Може би трябва както вааловите пророци по-силно да викаме?
Ами Д-р Ким от Танганайка дали познава същия Бог като този, който казва че преди да се помолим Той знае думите и желанията на сърцата ни?
Дали този Д-р Ким познава трансцедентния и иманентен Бог на Писанието или някакво подобие на източните религии?
Аз съм много резервиран към хората, които намесват собствената си култура в основните положения на вярата и гледат на християнството през призмата на източния мистицизъм.
Д-р Яков Ерусалимски казва да се молим усърдно. Доктора по Богословие Йоан казва че когато се молим по Божията воля знаем че Той ни слуша и отговаря. Д-р Х написал брилянтното послание към Евреите ни учи да сме дръзновени и уверени че при Божия престол ще намерим своевременна помощ и благодат. Той не ни казва че Бог трябва да го гледаме като твърде зает за да го занимаваме.
Д-р по Богословие , животновъдство и политически науки Давид ни казва че Бог чува молитвите му и го избавя своевременно.
Д-р по Богословие и международни отношения право и икономика Моисей е имал щастието да си говори с Яхве - заетия Бог лице в лице "като човек с приятеля си" . Д-р по Богословие Павел от Тарс професионален преподавател ни казва че ние имаме по-близко общуване с Бога отколкото е имал Моисей.

[addsig]

И какво от това? Учителката на децата ми по музика също е съботянка. И е досадна и нахална, когато се стигне до доктринални въпроси. Не се опитва да разбере нищо. Просто задръстен мозък и това е. Е, като учителка по музика е много добра. Но като съботянка просто не може да излезе от тесногръдието на сектата си.

Е, сега ще сравняваме твоя личен опит с моя личен опит ли?

Сега, бусари, ти не разбираш едно нещо от цялата дискусия. Затова казваш следното:

Quote:
Но аз не мисля, че е грях някой да не работи в събота.



Аз не знам някой да твърди, че е грях някой да не работи в събота. Аз не го твърдя. Всъщност, ако имам тази възможност, аз няма да работя в никой ден от седмицата, не само в събота, и по техните стандарти ще бъда най-святият, защото всеки ден ще е събота за мен.

Грехът е тогава, когато някой твърди, че ритуалното спазване на съботата е белег за истинската Църква. Това прави съботяните лицемери. Те лицемерно идват тук, за да се прилепват към истинската Църква, но официално в своята идеология твърдят, че онези, които не спазват деня на Сатурн, не са истински християни. Тоест, докато лицемерно ни наричат свои братя, те всъщност не ни смятат за свои братя, и настояват, че спазването на деня на Сатурн е също толкова белег на Църквата, колкото е и водното кръщение. За сведение прочети техните официални декларации на вярата, които вече бяха цитирани в тези форуми.

Казваш, че няма да спечеля никой адвентист да ме слуша. Но чакай малко, в същия постинг казваш, че с твоето отношение не си успяла да убедиш твоята приятелка в нещата, в които вярваш? И с този негативен опит идваш да ми кажеш, че аз трябва да си променя отношението, да го направя като твоето? Открито признаваш за гредата в твото си око, и след това започваш също толкова открито да ме критикуваш за съчицата в моето? Не беше ли по-правилно първо да намериш правилното отношение към съботяните, което дава реални резултати, и едва след това да дойдеш да ме критикуваш за моето отношение?

Само между другото да спомена, че докато ти призна, че твоето отношение не е постигнало нищо, аз ще ти кажа, че с моето отношение съм успял да извадя 4-5 души от съботянската секта, заедно със семействата им. Обратно на твоите твърдения, твоето отношение не работи, а моето работи. Следователно посоката на критиката трябва да е обратна - аз трябва да те критикувам теб, че с твоето отношение няма да накараш никой съботянин да се вслуша в думите ти, както твоят личен опит показва съвсем ясно. И като имам предвид това, мога съвсем спокойно да кажа, че ти си тази, която се заяжда - като съветваш другите да възприемат подход, който при теб очевидно е постигнал отрицателни резултати..

Спомням си едно време, през 1991, в Методистката Църква във Варна беше дошъл един швейцарец да проповядва. Говори следното: "Моята църква в Швейцария намаляваше, намаляваше, намаляваше . . . и умря. И сега дойдох да помагам тук." Ти казваш същото: "Моето отношение с адвентистите не доведе до никакъв резултат - не можах да убедя дори най-близката си приятелка. Затова ви препоръчвам и вие да възприемете същото отношение."

Първоначално щях да кажа че темата е страшно досадна, но това:
Quote:
Спомням си едно време, през 1991, в Методистката Църква във Варна беше дошъл един швейцарец да проповядва. Говори следното: "Моята църква в Швейцария намаляваше, намаляваше, намаляваше . . . и умря. И сега дойдох да помагам тук." Ти казваш същото: "Моето отношение с адвентистите не доведе до никакъв резултат - не можах да убедя дори най-близката си приятелка. Затова ви препоръчвам и вие да възприемете същото отношение."



Ще си го сейвна в специалните директорий,
понякога досадостта може да е доста забавна. [addsig]