Възстановени архиви от ChurchBG.com
само за разглеждане и четене без възможност за писане
(всеки, който чете тези страници се съгласява с условията за ползване)

Възстановени архиви > Форуми > Християнство > Vnimanie!Opasnost za jivota (VE4NIQ)!
VNIMANIE! OPASNOST ZA JIVOTA (VE4NIQ)!
EVANDELIETO - ozna4ava "blaga,radostna vest"No ima i luje evangelie,t.s.nito blaga,nito radostna vest.
Mnogo 4udno e 4e,v tova vqrvat mnogo xristiani.Tova luje-evangelie glasi:"Dobrite xora 6te otidat na nebeto" ili
"4ovek moje da zasluji nebeto 4rez sobstvenite dobri dela i dobr xarakter."
Tova ne e xristianstvo a religiq.Religiq e ravno na put kum Boga,dokato pri xristianstvoto Bog tursi 4oveka.
Tova luje-evangelie e lujliva predstava za Boga,koito uj6 kato sudiq s vezna v rukata,postavq dobrite dela
na edno bliudo - lo6ite na drugo.Na kude nakloni veznata,za nebeto ili za pukala na tak otiva i 4oveka.Taka
4oveka do smurtta ne zna e kude 6te otide.
V Novia Zavet se kazva,4e spasenieto e samo po blagodat.Blagodatta i delatasa dve protivopolojnosti.
Ot momenta na slivaneto im blagodatta ne e ve4e blagodat.
NEVALIDNI PROPUSKI ZA NEBETO
kRU6TENIE
Vsu6tnost to ne spsqva.Kru6tenieto e samo za tezi, koito sa spaseni.
PRE4ISTQVANE
To e curkovna tradiciq,koiqto ne se sre6ta dori v Bibliqta,ta kamo li da spasqva.
IZPOVED
Izpovqdvaneto,ili osuznavaneto na grexovete,sa stupki,koito pred6estvat spasenieto,no samite te ne spasqvat.
GOSPODNA VE4ERQ
Kakto i kru6tenieto taka i Gospodnata ve4erq e predznazna4ena za ve4e spaseni,za istinski xristiqni.Tq ne spasqva,a spomenava po opredelen na4in smurtta na Gospoda.
4LLENSTVO V NQKIQ CURKVA
Edinstvano validna pred Bog e curkvata - tqloto na Xristos.Tazi prenadlejnost zu6to ne spasqva,tovs e rezultat
ot vqrata v Xrista.
REDOVNO XODENE NA CURKVA
Kolko polezno da e to,to su6to ne spasqva.
POST
Otkazvaneto ot xrana moje da e zdravoslovno ili da pomaga na xristianina da se kohcentira vurxu duxovni
temi.
PAZENE NA ZAPOVEDI
Desete zapovedi ne pokrivat ve4e storenite grexove,no gi otkrivat
DOBRI DELA
Stotici godini xorata sa se opitvali pò nqkakuv na4in da



zaslujat nebeto:4rez meditaciq,samobi4uvane,asketizum
izka4vane na bezbroi stupala na kolene,4rez puti6estviq do svetite mesta,4rez mona6estvo ili dareniq na imota si.
Vsi4ko tova e naprazno.
lUJEU4ENIETO "ISUS PLIUS.......
Isus plius:obrqzvaneto,kru6tenieto,govoreneto na "ezic",pazene na subotata i pazene na zakona sa su6to i t. n.
Spasitelq Isus Xristos e napulno dostatu4en.Spasenieto se izvu6va po blagodat 4rez vqra plius NI6TO DRUGO.
Nai-vajnata duma v luje -evangelieto e PRAVQ.Klq4oviq izraz v Istinskoto evangelie e:"VE4E E NAPRAVENO"
Xristos e izvur6il izkuplenioeto i nie nqma kakvo da dobavim.Luje-evangelieto sudurja smurtonosna otrova.
Xorata ot mnogo Evangelski curkvi ne obi4at blagodatta.Te q otxvurlqt za sebe si,no ne davat i drugite da q imat.
Kolko mnogo prili4a vsi4ko tova na "FARASEI6TINA".
P.S.Molq ,pri 4eteneto da ne oburka Blagovestieto s Blago4estieto.Blago4estieto e slestvee,Blagovestieto-pri4inata. :0

Бояне, моля ти се вземи да пишеш на кирилица. Не се четат тези постинги!

Teodora,kom. na sina e kupen v Ispaniq.Ne razbra li jiveem Valencia.Nali tova ne e opravdanie?Nqmame kirilica.A mejdu drugoto si ada6ka na jenata.Blagodar za otgovora.Kaji kak mojem da si govorim,sina ima kamera i mikrofon.

Нещо не разбирам. Ти казваш,че:

Edinstvano validna pred Bog e curkvata - tqloto na Xristos.


Не ми е ясно смяташ, че човек може да се спаси само ако членува в църква? А как тогава тълкуваш Йоан 10:16? Защото Бог каза, че има и други овце, които НЕ СА ОТ ТАЗИ КОШАРА и трябва да чуят гласа Му и да Го последват. Не знам за теб, но аз тълкувам този стих като:
Имам и други верни хора, които не са църквата Ми, но ще им покажа верния път и те ще ме последват.


Ако не съм разбрала точно извинявай.

[ Това съобщение беше редактирано от: Ika on 2004-05-18 13:59 ]

От тези неща, които казваш има доста верни и част не дотам верни неща. Като цяло съм съгласен с идеята, че с нищо не можем да заслужим благодатта (стига да не се изпада в крайност). Това е въпрос на дълго и широко коментиран от църковните отци, чак до наши дни. Блажени Августин се занимава доста с темата за благодатта.
Та да се върна на това, което искам да кажа:
Ти казваш:
Quote:
PRE4ISTQVANE
To e curkovna tradiciq,koiqto ne se sre6ta dori v Bibliqta,ta kamo li da spasqva.



и после говориш за Господна вечеря, което по моя преценка е абсолютно същото. Първо дума се изписва Причастяване или Причастие. Второ, значение на думата идва от думата "част" или "ставане на частите заедно: - при-част-ие. Идеята е, че с вземането на Господна вечеря или Евхаристия или Причастие, че тялото Христово става едно (частите на тялото стават едно цяло). Неправилно се разбира от повече не дотам запознати хора значение на "пречистване." Ако забелязвате "част" и "чист" са съвсем различни думи!