
Чета различните съобщения в различните форуми в този сайт, и не мога да не остана изненадан как произволно много хора си играят с думата "любов," и я изкривяват за своите си цели.
Някакъв си палячо преди време измами стотици хора и забегна за Америка. Сега отново се е върнал и отново представя същите палячовски номера, само че този път се е самоназовал "апостол-пастор." Аз показвам, че той е само палячо и сценична маймуна и няма нищо общо с християнството.
Тогава ми казват, че аз нямам любов. Нищо не се казва за него - колко любов има и за какво я използва.
Друг пък, назначен от Държавна Сигурност за пастор на петдесятна църква, вече повече от десетилетие използва тази позиция за да се обогатява по най-гнусния и непочтен начин. На всичкото отгоре е като ветропоказател - днес говори едно, утре друго, всеки път различно, и никога не обяснява кога си е променил възгледите и защо.
Аз го показвам това нещо. Изведнъж се оказва, че аз нямам любов. Нищо не се казва за съответния пастор - има ли любов или няма.
Появява се един анонимен многознайко с посредствени познания по история, който ни уверява, че историята показва, че християнството винаги е било обществен неудачник. Християните могат да живеят под всякаква обществена система, само не под християнска обществена система. Защо? Познайте. Християнството винаги произвежда лоши плодове! То произвежда тирания, произвежда бедност, произвежда обществен хаос и т.н.
Аз го опровергавам. Всъщност, показвам как историята го опровергава. Естествено, пак се оказва, че аз нямам любов. А той с неговата враждебност и клеветническо отношение към християнството има любов.
Същият този многознайко дълбокоумно коментира и дори критикува неща, които никога не е чел и не познава - Калвин, историята на Женева, моите преводи, книгите на Гари Норт.
Аз показвам, че той си няма и представа за това, което критикува. Оказва се, че аз нямам любов. А той я има, вероятно.
Преди по-дълго време някакви други многознайковци направиха разни смехотворни коментари по отношение на Божия Закон и на десятъка, и дори не успяха да обяснят защо използват един тълкувателен принцип по отношение на една част от Закона, и друг тълкувателен принцип по отношение на друга част от Закона. Оказа се, че някои дори не знаят какво е това "тълкувателен принцип."
Като не знаеха какво да правят, един от тях реши, че най-добре е лично да ме наклевети в корупция, без да ме познава.
Какво стана след това? Аз нямам любов, а те имат.
Сега се появи друг мъдрец, който пък прокарва отдавна дискредитирани католическо-гръцки доктрини. Той дори не знаел, че били вече опровергани, но уверено говори, че не е възможно да бъдат опровергани. Даже иска да го уважаваме за това, че имал някакво мнение, колкото и неоснователно да е то. Аз показвам, че те отдавна са опровергани.
Вече знаете какво става. Аз нямам любов, той има. А тук има и още нещо, нещо ново и внушително: Имало било неща, които се схващали чрез Духа, не чрез ума, ама аз съм го бил нямал този негов дух.
Чета и се чудя какво стана с "добрата стара религия," в която защитата на доктриналната истина на Писанието беше на първо място, защитата на историческата истина на второ място, и именно това бяха първите стъпки на християнската любов. Чудя се как биха реагирали Бащите на Ранната Църква на някой откровен еретик, който ги обвинява в липса на любов за това, че го критикуват.
Всъщност, не се чудя. Знам как са реагирали. Знам как са реагирали и Реформаторите. (Можете да го прочетете тук: Гари Норт, "Защо си толкова груб?"
Аз ще продължа да следвам Бащите на Ранната Църква и Реформаторите в техния стил. Първата стъпка на християнската любов е война против лъжата - доктринална и фактологическа. Не мога да имам уважение към лъжите на дявола, дори когато ги казват хора, които се имат за християни.
Така че можете да си спестите поучителните басни за "любовта," такава каквато вие я разбирате. Те просто не ми действуват.
[ Това съобщение беше редактирано от: bojidar on 2003-02-10 07:52 ]
Някакъв си палячо преди време измами стотици хора и забегна за Америка. Сега отново се е върнал и отново представя същите палячовски номера, само че този път се е самоназовал "апостол-пастор." Аз показвам, че той е само палячо и сценична маймуна и няма нищо общо с християнството.
Тогава ми казват, че аз нямам любов. Нищо не се казва за него - колко любов има и за какво я използва.
Друг пък, назначен от Държавна Сигурност за пастор на петдесятна църква, вече повече от десетилетие използва тази позиция за да се обогатява по най-гнусния и непочтен начин. На всичкото отгоре е като ветропоказател - днес говори едно, утре друго, всеки път различно, и никога не обяснява кога си е променил възгледите и защо.
Аз го показвам това нещо. Изведнъж се оказва, че аз нямам любов. Нищо не се казва за съответния пастор - има ли любов или няма.
Появява се един анонимен многознайко с посредствени познания по история, който ни уверява, че историята показва, че християнството винаги е било обществен неудачник. Християните могат да живеят под всякаква обществена система, само не под християнска обществена система. Защо? Познайте. Християнството винаги произвежда лоши плодове! То произвежда тирания, произвежда бедност, произвежда обществен хаос и т.н.
Аз го опровергавам. Всъщност, показвам как историята го опровергава. Естествено, пак се оказва, че аз нямам любов. А той с неговата враждебност и клеветническо отношение към християнството има любов.
Същият този многознайко дълбокоумно коментира и дори критикува неща, които никога не е чел и не познава - Калвин, историята на Женева, моите преводи, книгите на Гари Норт.
Аз показвам, че той си няма и представа за това, което критикува. Оказва се, че аз нямам любов. А той я има, вероятно.
Преди по-дълго време някакви други многознайковци направиха разни смехотворни коментари по отношение на Божия Закон и на десятъка, и дори не успяха да обяснят защо използват един тълкувателен принцип по отношение на една част от Закона, и друг тълкувателен принцип по отношение на друга част от Закона. Оказа се, че някои дори не знаят какво е това "тълкувателен принцип."
Като не знаеха какво да правят, един от тях реши, че най-добре е лично да ме наклевети в корупция, без да ме познава.
Какво стана след това? Аз нямам любов, а те имат.
Сега се появи друг мъдрец, който пък прокарва отдавна дискредитирани католическо-гръцки доктрини. Той дори не знаел, че били вече опровергани, но уверено говори, че не е възможно да бъдат опровергани. Даже иска да го уважаваме за това, че имал някакво мнение, колкото и неоснователно да е то. Аз показвам, че те отдавна са опровергани.
Вече знаете какво става. Аз нямам любов, той има. А тук има и още нещо, нещо ново и внушително: Имало било неща, които се схващали чрез Духа, не чрез ума, ама аз съм го бил нямал този негов дух.
Чета и се чудя какво стана с "добрата стара религия," в която защитата на доктриналната истина на Писанието беше на първо място, защитата на историческата истина на второ място, и именно това бяха първите стъпки на християнската любов. Чудя се как биха реагирали Бащите на Ранната Църква на някой откровен еретик, който ги обвинява в липса на любов за това, че го критикуват.
Всъщност, не се чудя. Знам как са реагирали. Знам как са реагирали и Реформаторите. (Можете да го прочетете тук: Гари Норт, "Защо си толкова груб?"

Аз ще продължа да следвам Бащите на Ранната Църква и Реформаторите в техния стил. Първата стъпка на християнската любов е война против лъжата - доктринална и фактологическа. Не мога да имам уважение към лъжите на дявола, дори когато ги казват хора, които се имат за християни.
Така че можете да си спестите поучителните басни за "любовта," такава каквато вие я разбирате. Те просто не ми действуват.
[ Това съобщение беше редактирано от: bojidar on 2003-02-10 07:52 ]