Възстановени архиви от ChurchBG.com
само за разглеждане и четене без възможност за писане
(всеки, който чете тези страници се съгласява с условията за ползване)

Възстановени архиви > Форуми > Вяра > Тези които вярват че молитвите винаги стигат до Бога..нека се помолят.
За децата на педесятния пастор в Чикаго..които загинаха.
[addsig]

за умрели не се моля.



Аз не се преструвам и се моля за това детенце..
Защото в Моя Бог всички са живи..[addsig]

...и нека Ги настани в селенията на праведните...[addsig]

по-добре да се молим за брата, защото те децата са си на хубаво място, но брат Николай само да устои във вярата.
Разбрах името му от една сестра от Чикаго, до преди малко ми разказва подробности.

Господи, пази брата да не падне в ръцете на дявола! В името на Исус се моля! Амин!

В типичния стил на омраза към всички реконструктора misho вече мрази и починали деца!!!! Изказване то му не се нужда е от коментар. Дано Бог да му прости злобата!
[addsig]

Злобата е единствено и само в твоето нездраво съзнание и в твоето вързано от сатана сърце! Как не се посвени да нападаш и в тази тема бе нещастнико? Как не те досрамя та използваш всякакви средства да хулиш и клеветиш? Това е антиномиста в действие- хубаво го вижте! За него няма непозволени средства, когато трябва да излее злобата си!
Къде точно видя злоба в изказването на Мишо ? В това че не се молим за мъртвите физически ли? Ами Библията ни учи за това ама ти нали я мразиш и не я четеш и не я познаваш за това ги ръсиш такива!
Когато издъхна в темата за Реконструкцията сега под вола теле ли тъсиш? Във всяка друга тема ли ще търсиш повод да хулиш?
Клеветника астро отново показа до къде стига наглостта на антиномистите!
Пак от твоите си вземаш за да нападаш! нечестието ти и злобата ти са явни за всички!
За Бусари: и аз четох в нетинфо за станалото и там пишеше че съпругата на този човек е била в болница за ментално лечение. Много трагична ситуация но всичко е в ръцете на Бога все пак!
Дано Бог да му покаже милостта Си в този изключително труден за него момент! Църквата в която служа ще се моли за него и съпругата му. Според Писанието децата на вярващите родители са част от Божия Народ, за това имаме надежда че са в присъствието на Бога и чакат възкресението на тялото! Уестминстърската изповед гласи че , когато Бог благоволи да призове от този свят дете на вярващи родители , то те ( родителите)трябва да имат увереност че детето им е при Бога и за това да имат пълна утеха.[addsig]

И аз се моля за бащата и майката. Преди да бързате да обвинявате когото и да било по-добре помислете за възможните причини за тази трагедия. Трудно ми е да приема какво се е случило, но е факт.

Но злобата в участници като Astronomy_Domine, никога няма да приема.[addsig]

Не можете ли да оставите Господ на мира поне на оня свят да върши нещата както той иска.И там ли ще започнете да му давате акъл какво да прави.Ясно е че тук не му давате никаква власт поне не му я отнемайте там.
Имаме право да се молим само за живите ,но умрелите трябва да оставим в ръцете на Бога с ясното съзнание че не можем да направим нищо повече за тях

Аз,Санчо,съм за тази молитва и ще се моля за пастор Николай.
Със уважение към Падрето!
Мисля,че по правилно щеше да бъде-"Нека се помолим".Просто и ясно.Защото така написана темата има съмнение че не всички молитви на децата на Бога/новородените/стигат до Бога.Бог е Всепресъстващ.Божието Слово ме убеждава,че всяка една наша дума влиза в ушите на Нашия Любящ Бащта.
Вярвам,че за това няма да се сърдиш.
С уважение,Санчо.

всяка дума влиза в ушите на нашият Бог но не всяка в сърцето Му! И мисля че Бог е послушал доста молитви на мнозина за бащата на тези деца, не че и аз не бих се помолил. Моята молитва е Бог да открие на бащата и майката, радоста и славата в която са децата му ! - каква по голяма утеха? Амин! [addsig]

Амин Падре!

С уважение към Теофил!
Аз не мисля така.Ако ти си бащта и детето ти те моли за нещто,ти само с ушите ли го чуваш,не минава ли всичко през сърцето ти?За мене това не е бащта.
Ние не знаем как се чуства пастор Николай,нека не бъдем лицемери,защтото нашите деца са живи.Ние можем само да му съчустваме.Но има Един,Който даде Сина Си в жертва за ония които биха повярвали в Него. И аз вярвам,чe Той сега е най близо до пастор Николай и женаа му.Нека оставим Бог да бъде Бог.
Извинявай!Можех да се съглася с тебе,за да ти се харесам,но не го правя.
С уважение,Санчо.

Ами тогава може би ще се съгласиш че дори и всяка молитва да минава през Божието сърце, не на всяка Той отговаря според нашето предпочитание и намерение.
Иначе какво би казал за лицемерните и повърхностни молитви? Защото аз мисля че ако изобщо минават през сърцето на нашия Бог , то те само Го нараняват,което не е от полза за такива молещи се.
Приемам че темата на постингите ни придобива други насоки, а не точно случая в Чикаго, защото предпочитам да се моля отколкото да философствам и мъдрувам за загубилите децата си. [addsig]

С уважение към Теофил!
Думи казани на място.Съгласен съм с теб,не защото го казваш ти,а защото е истина.Ще последвам примера ти.
С уважение,Санчо.

Padre,

1. Призивът ти да се молим за умрели няма библейска почва. В този смисъл не е нито библейски, нито християнски. В случката с Лазар ясно се вижда, че надежда (и смисъл от молитви) има само преди физическата смърт на даден човек.

Както Ники отбелязва, децата на вярващите са осветени чрез родителите си. Тези две деца са при Бог сега.

Лаконичната ми реплика, която Астро напада, е точно за да изтъкна неправилните убеждения в молитвите за умрели хора, които са отлкова характерни за православието.

И така, Padre, хвърлих ти ръкавицата. Защити своята позиция - за молитвата за физически умрели хора - библейски.

Поздрави,

В очакване на твоя отговор,
Мишо

Постскриптум: Единствен смисъл да се молим има за родителите на децата, а не за самите деца. Трагедията наистина е голяма, но не това е темата на този форум, а по същество призивът за молитва за мъртви, независимо че са деца, и независимо, че са на вярващи родители. Такъв призив, ще повторя, е небиблейски.

<font size=1>[ Това съобщение беше редактирано от: misho on 2005-04-30 04:38 ]</font>

[ Това съобщение беше редактирано от: misho on 2005-04-30 04:43 ]

От тук натdтък Николай няма да е същият човек, той години наред ще събира парчета от разбития си, осакатен живот.
Освен скръбта по дечицата, ще го смаже и чувството за вина, като непрекъснато ще прехвърля ситуации, думи и изражения на жена си, които е подценявал. Ще се обвинява затова, че е отлагал решаването на основния въпрос за психическото здраве и лечение на жена си.Може би от притеснение затова как евангелската общност, в която има амбиции да се реализира би приела заболяването на жена му.
Тоня до края на живота си няма да излезе на свобода, ще бъде в затвора където ще чака изпълнението на смъртнта си присъда или в психиатрия.
Евангелската общност в Чикаго би трябвало ще се вгледа в себе си и да прецени какви приоритети я занимават, и защо не е забелязала огромния проблем на това семейство.

qwerty,
това опит за психоанализ ли е, що ли е? Някаква неопределенена форма на бъдеще време.

Анализ, Мишо, просто анализ, без психо.
Ти какво мислиш по въпроса?

Mишо приеми уважението ми към избора ти.
Но и ти приеми че има какво да научиш за това какво е молитвата.
Аз лично се моля Бог да приеме и настани във себе си всички.
И не правя разлика в това къде е човек.
Както на този свят със молитвенната си помощ помагаме,така и вярвам че помоща ни винаги е израз на любов.
Не изповядвам некроманция а уверенност че мога да изразя и мъката и любовта си и към тези които не са сега с нас.
Не очаквам и не зная как Бог ще отсъди,но зная че две личности не познали израстването сега ги няма.
Моля се Бог да ги успокои и настани в домът който им е приготвил.
Не рекламирам и не искам да се съгласяваш със мен ако не си убеден,искам да знаеш че това е молитва със сълзи в очите..заради неизживения им живот.[addsig]

Ето добър отговор на въпроса за брак с невярващ, благодаря и на астрото дето ни светна че ако не се молиш на мъртвите значи ги мразиш, интересно той като толкова обича мъртавците на колко ли живи е помогнал да станат мъртви?[addsig]

Quote:

On 2005-04-30 11:33, misho wrote:
Padre,

1. Призивът ти да се молим за умрели няма библейска почва. В този смисъл не е нито библейски, нито християнски. В случката с Лазар ясно се вижда, че надежда (и смисъл от молитви) има само преди физическата смърт на даден човек.

Лаконичната ми реплика, която Астро напада, е точно за да изтъкна неправилните убеждения в молитвите за умрели хора, които са отлкова характерни за православието.

И така, Padre, хвърлих ти ръкавицата. Защити своята позиция - за молитвата за физически умрели хора - библейски.

Поздрави,

В очакване на твоя отговор,
Мишо

. Такъв призив, ще повторя, е небиблейски.




здравей мишо, незнам какъв е падрето, дали е "православен" или не, но ще се опитам да ти отговоря аз.
Източната църква често е обвинявана в небиблеиски учения, дали учението за молитви за мъртви е библейско или не е?
Поинтересувах се и открих библейски мотиви за това учение. Виж книга на Исус син Сирахов 7:36 там се казва: " Милост за даване да имаш към всеки живеещ, но и уммрелия не лишавай от милост"
За каква милост може да става дума тук освен можеби за молитвена?
Второто библейско основание, източните християни, намират в една друга неканонична книга - 2ра книга на Макавеите 12:43-45 " ... защото, ако той се не надяваше, че падналите в битка ще възкръснат, излишно и напразно би било да се молим за мъртвите."

Ако тези книги не са приети от всички християни, то предполагам че не е заради тяхната автентичност, а заради боговдъхновеноста. Това че не са боговдъхновени не означава че не показват авентични юдейски вярвания от дните преди Христос. Можеби молитвата за умрилите е типична юдейска практика която е възприета от източната църква.
Да не забравяме, че първите християни били юдеи
Поздрави[addsig]

До enrovata.
Права си.Няма библейска обосновка да се молим за умрели.Но аз съм свидетел как евангелисти,на които е умрял роднина,са го вкарвали в Православна църква.Защо?В какво ли се съмняват.Не знам.Дали е само за пред хората.Пак не знам.
Санчо.

Quote:

On 2005-05-08 18:26, Sancho wrote:
До enrovata.
Права си.



Санчо, а Звиница мъжКо или женско име е?
Казваш, че не си бил добър ученик, ами тогава попитай жена си отговора на въпроса, който ти задавам.
ЕНРАВОТА

"Господ, твоят Бог, е сред тебе. Силният ще те спаси, ще се весели за теб с радост, ще мълчи в любовта си, ще ликува за теб с песен"
Софония 3:17

[ Това съобщение беше редактирано от: enravota on 2005-05-08 11:35 ]

Quote:

On 2005-05-08 18:26, Sancho wrote:
До enrovata.
Права си.Няма библейска обосновка да се молим за умрели.



Но двата цитата, които приложих показват, че за източните християни има библейско основание за такива молитви.
С уважение[addsig]

До enrovota!
Спазвам правилата на сайта.Ако нещо съм сгрешил,моля за извинение.
Санчо.

Quote:
Виж книга на Исус син Сирахов 7:36 там се казва: " Милост за даване да имаш към всеки живеещ, но и уммрелия не лишавай от милост"
За каква милост може да става дума тук освен можеби за молитвена?
Второто библейско основание, източните християни, намират в една друга неканонична книга - 2ра книга на Макавеите 12:43-45 " ... защото, ако той се не надяваше, че падналите в битка ще възкръснат, излишно и напразно би било да се молим за мъртвите."



Молитвата за умрелите е наистина нещо за което православните трябва да се погрижат с голямо старание усърдие. От както Протос ми заяви че редовно се четат имената на умрелите в православено к.. ъ-ъ-ъ, храм(!), съм чести в молитви за молещите се за мъртвите.
Днес Венци говори за талантите и тяхната употреба, и явно Господ е дал на православието да се грижи за умрелите. Това явно е талант който те използват за полза на господаря си, печалбата мисля че е несъмненна и богата.
Айде да не пиша повече, че май и този пост ще отиде при Лука 16:16.

[addsig]

[ Това съобщение беше редактирано от: Bogoizbrania on 2005-05-08 14:06 ]

enravota,

Твоите "библейски" доказателства за молитвата за мъртвите са от неканонични книги. Което автоматично го прави небиблейски.

"Източните християни", както ги наричаш ти, също знаят, че тези книги са неканонични. А от неканонични книги такива основополагащи доктрини (учения) не може да се правят.

Доктрините се извеждат единствено от каноничните книги.

А сега, за да разлая кучетата, ще кажа, че такова учение е открита ерес! А Падре наричам еретик! А ти си заблуден човек.

Поздрави,

Мишо

Това е предизвикателство.Нещо като дуел.Аз не бих направил това.Страхувам се!
Санчо.

Енравота казваш

Quote:
" Милост за даване да имаш към всеки живеещ, но и уммрелия не лишавай от милост"



Ако се е молил на Бога можем да тълкуваме, че Господ не е лишил умрелите от милоста си във лицето на дара на вечния живот.

Ако говори към хора можем да тълкуваме, че милоста която показваме към умрелите е погребението.

Енравота ако нямаш обосновка (от кой ли канон ще я изкопаеш) Мишо ще те сгази като валек асфалта.


[ Това съобщение беше редактирано от: Mardohay on 2005-05-08 17:03 ]

Енравота съзнаваш ли какво значи "Източните християни"? Фразата предполага "Християни" и някакви по на изток - восточни "християни". Вярата не зависи от географския локейшън поне не и библейската.[addsig]

Богоизбрани, говоря за т.нар. източноправославни християни. Но и по на изток има такива. Източно-сирийска църква, от 424г. е автокефална, а от 486 официално приема несторианството. Тя съществува и днес.
Още по на изток е т.нар. Малабарска църква. Тя се намира в Индия, но за нея нищо повече незнам[addsig]

Quote:

On 2005-05-09 00:02, Mardohay wrote:

Ако се е молил на Бога можем да тълкуваме, че Господ не е лишил умрелите от милоста си във лицето на дара на вечния живот.




Чакай да те питам, в старозаветни времена, каква е тая милост в лицето на дара на вечния живот. Вечен живот къде? Според Лука 16:19-31 вечния живот е в ада.
Каква е милоста в ада, освен да си в лоното на Авраам? (става дума за старозаветни времена, когато е писана и книгата на Исус син Сирахов)

"Господ, твоят Бог, е сред тебе. Силният ще те спаси, ще се весели за теб с радост, ще мълчи в любовта си, ще ликува за теб с песен"
Софония 3:17

[ Това съобщение беше редактирано от: enravota on 2005-05-10 11:53 ]

Quote:

On 2005-05-08 18:13, enravota wrote:
Ако тези книги не са приети от всички християни, то предполагам че не е заради тяхната автентичност, а заради боговдъхновеноста. Това че не са боговдъхновени не означава че не показват авентични юдейски вярвания от дните преди Христос. Можеби молитвата за умрелите е типична юдейска практика която е възприета от източната църква.
Да не забравяме, че първите християни били юдеи
Поздрави[


Позволявам си да се цитирам
Нека помислим дали тези молитви не са наследена юдейска практика[addsig]

Quote:

On 2005-05-08 21:07, misho wrote:
Падре наричам еретик!

А ти си заблуден човек.




...има леви и десни, широки и тесни
аз, аз пък съм опък...

[addsig]

enravota
С това че цитираш себе си отговаря ли на моя въпрос за апостолите? "Изтона църква" "юдейска традиция" ала-баладай да чуем апостолите те са носителите на Божието слово. Традиций и църкви не са били на ония свят за да ни кажат какво да правим за гражданите му, само Господ идва от там и учениците му са тези който имат правото да представляват умрелите. С такава молитва се погазва чуждата неприкосновенност и е вмешателство във вътрешните работи на приятелски настроен съсед.
С две думи; всеки който се моли за мъртви е ин вайолекшън на междунродните закони, гарантиращи неприкосновенността суверинитета и териториалната цялост на чужденците.
Ей ама много си харесвам постовете![addsig]

misho докато разлайваме кучетата
ще бъдеш ли така любезен да му кажеш има ли протестански църкви които също имат молитви за починалите.

Щото аз не знам..ама май имаше а
Но ще искам да разбера какво е еретичното тук.
Всъщност искам да зная какво и защо се прави(не се прави).
Но имам един по интересен въпрос:
Танаха изява ли е на Авраамовата вяра,или Авраамовата вяра е построена върху Танаха..
Ще ми е интресно да се науча
Поздрави[addsig]

Какво е танаха? Аз не казвам че е еретично но че е неразумно и опасно определено го смятам виж Лутер не мисли така за молитвите за умрелите, коя книга беше изхвърлил в Елба за такава нещо 3 Ездра ли бе че не помня?[addsig]

Quote:

On 2005-05-12 16:19, Bogoizbrania wrote:
Какво е танаха? Аз не казвам че е еретично но че е неразумно и опасно определено го смятам виж Лутер не мисли така за молитвите за умрелите, коя книга беше изхвърлил в Елба за такава нещо 3 Ездра ли бе че не помня?[addsig]


ТАНАХА е Абривиатура на трите части съставляващи Юдейската Библия или Стария Завет. Подредбата на книгите в Юдейската Библия се различава от подредбата на книгите в християнския Стар Завет. Като съдържание обаче те се препокриват 1:1

[addsig]

[ Това съобщение беше редактирано от: TonyElenkov on 2005-05-12 10:35 ]

Браво Тони, браво Еленков!!! Намеси се точно където трябва [addsig]

Quote:

On 2005-05-10 19:59, Bogoizbrania wrote:
enravota
С това че цитираш себе си отговаря ли на моя въпрос за апостолите? "Изтона църква" "юдейска традиция" ала-баладай да чуем апостолите те са носителите на Божието слово. Традиций и църкви не са били на ония свят за да ни кажат какво да правим за гражданите му, само Господ идва от там и учениците му са тези който имат правото да представляват умрелите. С такава молитва се погазва чуждата неприкосновенност и е вмешателство във вътрешните работи на приятелски настроен съсед.
С две думи; всеки който се моли за мъртви е ин вайолекшън на междунродните закони, гарантиращи неприкосновенността суверинитета и териториалната цялост на чужденците.
Ей ама много си харесвам постовете![addsig]



извинявай, нещо немога да те разбера ( вината е в мене ) И тъй като споменаваш библейска вяра...

Quote:
Вярата не зависи от географския локейшън поне не и библейската.



...се чудя за времето преди написването на първата новозаветна книга, каква е била вярата (библейска) на първия Христов свидетел - Стефан дякона?
Ами първите християни от езичниците? Те каква вяра и практика получили от апостолите (молитвена практика)?
По това време и юдейския канон не бил установен (мисля, че ставаше на някакъв събор в Ямния 1-2век), а християните от елините (мисля си) през това време имали повече доверие на вече преведеното Писание, макар и в Септуагинта да имало и съмнителни книги.
Но те са съмнителни за нас днес, но тогава как ги възприемали?


А 3Ездра не в Елба, а незнам къде трябва да се хвърли, но мисля, че нея я има само в славянската и в латинската библии
Поздрави[addsig]

Bogo мога да ти отговоря на две на три..но понеже имаш готин пастор,ще ти кажа че друга е книгата
В катехизиса(по конкретно малкия катехизис..щото него познавам) на Лутер пише хубави неща за молитвата към всички.
И тези коита са с нас,и тези които са при Бога и телесните им хижи са заменени с други жилища[addsig]

TonyElenkov..ти разбира се имаш предвид масоретската версия
Нали!
Не казвай друго
Няма да е вярно..
Поздрави.[addsig]

enravota,ти си пич
Но освен там я имаи.. в кои протестански преводи?
Въпрос с понижена трудност.
Поздрави

Въпроса винаги опира до коя версия се признава за водеща в превода.
около 270 пр.р.Хр или 76( 8 ) г сл.р.Хр.
Градът е или Ямния или Ябне(и двете имена са на един град но по различен се изговаря(пише), зависи от това дали е Иерусалимско наречие или "галилейско"(друго)).



[ Това съобщение беше редактирано от: padre on 2005-05-12 14:58 ]

Падре, къде в Библията пише да се молим за мъртвите?

Не си задължен..нали?
[addsig]

Quote:

On 2005-05-12 21:55, padre wrote:
enravota,ти си пич
Но освен там я имаи.. в кои протестански преводи?
Въпрос с понижена трудност.



И представа си нямам
Явно за мене е с повишена трудност [addsig]

добър специалист който пише в е-пространството е hanna[addsig]

Quote:

On 2005-05-12 21:57, tony21 wrote:
Падре, къде в Библията пише да се молим за мъртвите?



към тони21
където в библията пише "Бог на Авраам, Бог на Исаак, Бог на Яков", молитвена формула ли е според тебе?
Според тебе, какво е молитвата?
Непременно просба? или и обръщане към Бога, вид разговор?
Ами благодарението какво е, вид молитва ли е?

"Господ, твоят Бог, е сред тебе. Силният ще те спаси, ще се весели за теб с радост, ще мълчи в любовта си, ще ликува за теб с песен"
Софония 3:17

[ Това съобщение беше редактирано от: enravota on 2005-05-12 18:13 ]

enravota Ще се радвам тя или "Кольo" да ти отговорят също..аз най-накрая..
Поздрави.




[ Това съобщение беше редактирано от: padre on 2005-05-12 15:09 ]

Падре, аз не се заяждам и не знам къде да прочета отговора, в който ти си убеден. Мислиш ли, че мъртвите имат нужда от нашите молитви?

Зная само че молейки се за някого аз го правя от любов към него.
Как точно и какво ще направи Бог е в неговия суверенитет.
[addsig]

"А на друг каза: Върви след Мене. А той рече: Господи, позволи ми първо да отида и да погреба баща си.
60 Но Той му каза: Остави мъртвите да погребат своите мъртви; а ти иди и разгласявай Божието царство."


яко
Съвсем не ги знаех тези стихове..

темата не е задължителна..ако не искаш недей.
Но мъничко се замисли(е ако те интресува) В Бога всички ли са живи?
Всъщност ако не искаш да се спамне въпроса ми кажи:
колко възкресения има..1,2,3,4
И действително какво точно казва цитата който привеждаш.
Пак повтарям,ако наистина те интересува..сам си отговори.
И ако имаш какъвто и да е въпрос..попитай ме на лично съобщение.
Поздрави.
[addsig]

Горният цитат ни казва буквално да не си губим времето с глупости, а да разгласяваме Божието царство.
Исус му каза да го последва, а все пак човекът искаше да погребе БАЩА СИ, който също е от "всичи живи в Господа". Исус е знаел, че на погребенията се отправят молитви за "умрелия", но за Него явно нямат значение.

padre
Къде го видя този катехизис? преди 2 дена гледах библиотеката на мисурийския лутерански синод и не видях малък катехизис. би ли направил някакво уточнение, не знам дали твоя пастор е готин и за това няма да казвам какво е казал Лутер за хора като теб.[addsig]

Quote:

On 2005-05-12 21:48, padre wrote:
TonyElenkov..ти разбира се имаш предвид масоретската версия
Нали!
Не казвай друго
Няма да е вярно..
Поздрави.[addsig]



Всички версии на еврейската Библия ползват масоретския текст. Масоретския текст съвпада като цъло с откритити при мъртво море ръкописи, което говори за неговата достоверност. Няма открити ръкописи на еврит на нито една от апокрифните старозаветни книги. При превода на LXX равините прибавят текстове които имат само историческа стойност, но не и канонична такава. Целта на тези текстове е да запълни историческа празнина от времето на 2 Летописи до времето на Септоагинтата. Апокрифата никога не е била част от който и да е каноничен еврейски текст!

[addsig]

[ Това съобщение беше редактирано от: TonyElenkov on 2005-05-15 15:49 ]

Падре очаквам като ревностен почитател на Лутер да чуя къде го видя този малък катехизис понеже в целия свят никой друг не го е виждал, освен теб. Има два възможни вариянта за вашия пост или това не е вярно или вие просто сте чули за това от хора който са ви заблудили със зли помисли. Във втория случай вие сте в голяма опасност имате зли и бесовски учители пращащи ви заблуди.[addsig]

Ok.
Bogo ще ти пратя инфо за Големия и Малкия катехизис.[addsig]

TonyElenkov,от това което пишеш
за съжаление разбирам че не познаваш културата на този народ.
1)няма нищо на езика наречен "еврит".
2)има достатъчно неща които не знаеш за канона на Танаха..но за уроци се полага възнаграждение.
Например искам да зная от къде черпите инфо за мнението си.
Ако имаш нужда от сериознен разговор..покажи мъчничко знания.[addsig]

Quote:

On 2005-05-17 21:38, padre wrote:
TonyElenkov,от това което пишеш
за съжаление разбирам че не познаваш културата на този народ.
1)няма нищо на езика наречен "еврит".
2)има достатъчно неща които не знаеш за канона на Танаха..но за уроци се полага възнаграждение.
Например искам да зная от къде черпите инфо за мнението си.
Ако имаш нужда от сериознен разговор..покажи мъчничко знания.[addsig]


Падре не бих искал да се заяждам, но от твоя отговор личи само дефанзивност и не основателен сърказъм. Ако нещо от това което казвам не отговаря на истината просто го посчи и дай правилната постановка. [addsig]

МОЛЯ, ПОГЛЕДНЕТЕ! ТОВА НЕ Е ШЕГА!

Значи Падре ти си по голям авторитет по въпросите на лутеранството от мисурийския синод?
Или добре да приемем че имаш някакъв много надежден и сигурен източник, а ние видите ли тънем в незнание?!
Нека да ти поясня, Лутер няма малки или средни катехизми, а е писал коментари на катехизиса, вашето заявление е просто показател на неосведоменноста и манипулативноста в твърденията на всеки който е приел Писанията само като средство за кариера.[addsig]