Възстановени архиви > Форуми > Християнство > КОЙ Е БАЩАТА НА БЕЗЗАКОННИЦИТЕ?

Публикувано на 02 април 2005 г. в 21:55:00 ч. от потребител 263
Какво е отношението на Нашия спасител към Божия Закон? Можем да видим ясно това отношение в Неговите думи:
5:17 Да не мислите, че съм дошъл да разруша закона или пророците; не съм дошъл да разруша но да изпълня.
5:18 Защото истина ви казвам: Докле премине небето и земята, ни една йота, ни една точка от закона няма да премине, докато всичко не се сбъдне.
5:19 И тъй, който наруши една от тия най-малки заповеди, и научи така човеците , най-малък ще се нарече в небесното царство; а който ги изпълни и научи така човеците, той ще се нарече велик в небесното царство.
5:20 Защото казвам ви, че ако вашата правда не надмине правдата на книжниците и фарисеите, никак няма да влезете в небесното царство.
Можем да видим отношението на Христос към Божия Закон даден чрез Моисей и в Неговите дела като заповядва на изцелените от Него да принесат жертва съобразно изискванията на закона . Христос изпълнява и моралния и церемониалния аспект от Закона съвършенно. След успешно завършената мисия на Спасителя церемониалния аспект на Закона е с преминала давност и не е обвързващ за Божия Народ църквата. Той е полезен за почение като Божие Слово . Моралния аспект на Закона НИКОГА НЕ Е БИЛ ПРЕДНАЗНАЧЕН ДА СЛУЖИ ЗА ОПРАВДАНИЕ ПРЕД БОГА А ЗА ПРАВИЛО В ЖИВОТА НА ВЕЧЕ ОПРАВДАНИТЕ ПО БЛАГОДАТ ЧРЕЗ ВЯРА БОЖИИ ХОРА. Моралния аспект на ЦЕЛИЯ Божий Закон никога не е бил премахван и обезсилван, той продължава да е единственото обективно правило за живота на вярващия ОГЛЕДАЛО В КОЕТО СЕ ОГЛЕЖДАМЕ този Божий Закон е правилото за ЖИВОТ В ДУХА тъй като Святия Дух ни прави да желаем и да имаме силата за да живеем според Божията воля записана в Неговото Слово-закона.
Има обаче единархивраг на Божията Святост изразена в Неговия Закон. Този божий противник има духовно потомство, което е като плевели сред Църквата. Писанията описват ясно тези хора като беззаконници, безбожници Богоненавистници.
Ето как описва тези хора апостол Йоан:
1 Йоан 3:8 Който върши грях, от дявола е; защото дяволът отначало съгрешава. Затова се яви Божият Син, да съсипе делата на дявола.
3:9 Никой, който е роден от Бога, не върши грях, защото неговият зародиш пребъдва в Него; и не може да съгрешава, защото е роден от Бога.
3:10 По това се разпознават Божиите чада и дяволските чада; никой, който не върши правда, не е от Бога, нито оня, който не люби брата си.
Писанието учи че всеки, който върши грях (в гр. глагола е в сегашно продължително време) т.е. живее в грях и беззаконие от от баща дявола. Във своите гнусни клевети срещу Бога, Неговия Закон и служителите Му, групата на беззаконниците обвиниха Християните че са били фарисеи и юдаисти. Тези хора обвиниха Божия народ заради приемането на авторитета на Божия Закон като важащ за днес.
Духовния баща на хората от групичката на Вале Астролога Казачето и тем подобни мразеща до полуда Святия Божий Закон е беззаконника , който съгреши от началото т.е. сатана. Освен това тяхни бащи са не други а фарисеите, книжниците и садукеите, които разпънаха Спасителя.
Всеки нормален читаттел на Новия Завет знае че Христос никъде не е обвинил фарисеите и книжниците че твърде много се стремят да изпълнят Божия закон т.е. Божията воля. Исус Никъде не е обвинил фарисеите и книжниците че твърде много изучават Божия Закон .
В Ев от Йоан 5:45-47 Господ Исус Христос обвини фарисеите и книжниците точно в обратните неща т.е. че те нито познават Закона , нито вярват Моисей и Пророците нито изпълняват Закона. Ето Неговите думи в същото евангелие 7 гл:
7:19 Не даде ли ви Моисей закона? но пак никой от вас не изпълнява закона. Защо искате да Ме убиете?
В Марк 7:1-13 Исус Христос обвинява фарисеите и книжниците че поради човешки заповеди, авторитети, стандарти те анулират Божието Слово. Той ги обвинява че те се явяват Богопротивници и богоненавистници нарушители на Закона заради своите си тълкувания. Всички тези обвинения на Спасителя важат със пълна сила за групичката безбожници мразещи Божия закон, които пишат клевети срещу Божиите служители.
Господ да те благослови и да те опази, Господ да осияе с лицето Си над теб и да ти покаже милост, Господ да издигне лицето Си над теб и да ти даде Мир!
" Няма Мир за нечестивите" казва Господ!
<font size=1>[ Това съобщение беше редактирано от: NikiHaris on 2005-04-02 15:28 ]</font>
[ Това съобщение беше редактирано от: NikiHaris on 2005-04-02 15:42 ]

Публикувано на 03 април 2005 г. в 08:14:00 ч. от потребител 1037
Ники като не може да отпадне нищо от закона тогава защо не спазваш десет заповеди, а си избираш кой да спазваш и кой да не спазваш или искаш само да се скриеш зад закона ?[addsig]

Публикувано на 03 април 2005 г. в 08:32:00 ч. от потребител 263
Съботянов, колко хиляди по хиляди пъти трябва да се обяснява на съботяните една проста истина- Самия Христос е Съботната почивка и който е повярвал в Него е влезнал във Великата Събота на която старозаветната е самоп сянка. Освен това ние празнуваме и новозаветния Шабат- Господния Ден- Възкресението на Христос в Неделята както цялата Христова Църква а вие съботяните празнувате деня на сатурн юдейския шабат с което доказвате че сте чада фарисейски и нарушавате Закона а не го изпълнявате. Не спмавай дискусията тук с тези неща, които бяха вече оборени и доказани колко са несъстоятелни и безумни вашите ереси.
Ходи да отговаряш на многото въпроси в дискусията за съботата недей да се измъкваш и да спамваш тук с безкрайните безмислици!
Господ да те благослови и да те опази, Господ да осияе с лицето Си над теб и да ти покаже милост, Господ да издигне лицето Си над теб и да ти даде Мир!
" Няма Мир за нечестивите" казва Господ!
[ Това съобщение беше редактирано от: NikiHaris on 2005-04-03 01:33 ]

Публикувано на 03 април 2005 г. в 10:33:00 ч. от потребител 1023
Аз пък бих попитал Съботянов А ти приятелче защо не спазваш всички останали 9 заповеди а се придържаш само за съботата. Сигурно защото тази заповед не иска кой знае какво усилие от твоя страна.Дори и да приемем че си прав за съботата- а всеки знае че не си -остават цели 9 заповеди които чакат отговор.Ако имаш намерение да говориш сериозно кажи поне нещо и за тях колкото и да са незначителни в сравнение с великата заповед за съботата.Бъди малко по състрадателен към нас и ни обясни нещо и по останалите 9 заповеди.

Публикувано на 03 април 2005 г. в 20:20:00 ч. от потребител 1037
Ники тези думи, който ти цитираш:
????????????..
5:18 Защото истина ви казвам: Докле премине небето и земята, ни една йота, ни една точка от закона няма да премине, докато всичко не се сбъдне.
5:19 И тъй, който наруши една от тия най-малки заповеди, и научи така човеците , най-малък ще се нарече в небесното царство; а който ги изпълни и научи така човеците, той ще се нарече велик в небесното царство.
???????????????
са на Исус и те не казват
??????.
старозаветната е самоп сянка.
?????????
това го казва Гари а не Исус така че ти искаш да спазваш закона на Гари.

Публикувано на 03 април 2005 г. в 20:26:00 ч. от потребител 1037
Благомире, ти откъде знаеш, че аз не спазвам другите девет?
А ти спазваш ли ги? Или колкото спазваш четвъртата спазваш и другите?

Публикувано на 03 април 2005 г. в 22:25:00 ч. от потребител 263
Съботянов нали се разбрах,е без спамване на темата? Когато отговориш на 1000 въпроса от които избяга в темата за съботата ще коментираме. Ти си последовател на юдаистите и фарисеите, които си имаха собствено разбиране за съботата заради което и разпънаха Господ Исус Христос щото не спазвал тяхното човешко тълкувание на съботата. ти не си по-различен от тези си духопвни бащи няма какво повече да коментирам с теб по тази тема![addsig]

Публикувано на 03 април 2005 г. в 22:55:00 ч. от потребител 1074
Ники Харис,
Имам няколко въпроса,които ме вълнуват:
1.Доколкото познавам Божият закон,повечето заповеди в него са отрицателни-"да не....,да нямаш.... и т.н"
Та ходенето по Духа ,което споменаваш дали се заключава само в въздържането от беззаконие или е нещо повече.
2.Законът не беше ли даден на хората след грехопадението?
Тоест, мисля че грехът е причина за даването на закона в тази форма-"да не..."
Ако грехът не беше влязъл в света Бог никога нямаше да даде закон в тази форма.
Какво означава след спасението си да се ръководиш от закона?
Законът води до Христос,а Христос дава истината и благодатта.Йоан 1гл.
Защо да се връщам към закона след като умрях за закона?
"Да не..."вече не ме интересува толкова,а търсенето ми се изразява в"... какво да..."
Не казвам,че законът е нещо лошо,но казвам,че той е следствен на греха в тази си форма.
Съвършения закон е "Да възлюбиш Бога и ближния"
Ако в нас не живееше грехът,нямаше да имаме нужда да разбираме какво е да не обичаш Бога и ближния.
Ти можеш да живееш чрез "да не..." и пак
да не изпълняваш закона.
Съвършеният закон на Новия Завет за мен се изразява в следното
"който знае да прави добро ,а не го прави грях е нему"
"да не..." не занимава човек,който ходи в Божията воля и върши добро.

Публикувано на 03 април 2005 г. в 23:32:00 ч. от потребител 263
Един ако действително си някакъв служител те съветвам най-сериозно преди да пишеш подобни постинги да седнеш и сериозно да прочетеш Богословска литература.
Постинга ти е пълен с неточности!
1). Закона не е предимно "да не..." а е аподиктичен и казуистичен и за да ти поясня- аподиктичните заповеди са тези коита казват Да правиш това... или да не правиш това...- декалога е аподиктичен по същност безусловни заповеди. Казуистичните заповеди са условни- "Ако това се случи , то това трябва да се направи" Казуистичните заповеди са практическото приложение на аподиктичните. Не ти е вярна тезата че Закона е преди всичко "Да не..."
2). Ти казваш че Бог дава Закона Си едва след грехопадението и това също не е вярно. Бог дава на Адам Закона Си казвайки му 1 да владее и се размножава и 2 да не ядат от дървото за познаване на доброто и злото. Виждаме че още преди грехопадението Бог дава Заповедите Си на човека и те са както"да правиш...." так аи "да не...." Виждаме че и 2-та ти теза не е вярна.
3). Закона има церемониален и морален аспект. Ти не правиш тази разлика. Христос е края и целта на Церемониалния аспект от Закона за което Павел говори в Рим 10 и в Галатяни.Всички жертви, тайнства и изобщо закони за отделянето на Израел от народите, законите за земята и кошера имат за цел да изобразят типологично мисията на Христос и един вид "пророкуват" за Него. Те са сиумволите Той е същността и пълнотата.С Неговата победна мисия този церемониален аспект от Закона е изпълнен съвършенно и вече не е обвързващ за Християните.Този факт на теб ти се губи- че церемониалния и моралния аспект са различни и имат различна давност.
Моралния аспект от Закона е отражение на Божия характер, на Неговата святост, на Неговата същност. Този аспект от Закона е практическото правило за живота и обективния критерий за оценяване на ВЕЧЕ ОПРАВДАНИТЕ И ИЗБРАНИ ЗА СПАСЕНИЕ БОЖИИ ХОРА. Моралния аспект от Закона никога не е служил за средство за оправдание пред Бога- това средство винаги е било делото на Христос приложено в живота на избраните чрез вара дарена от Духа Божий. Моралния аспект от Закона на Бога е този за който Павел казва че се изпълнява в тези, които ходят по Дух не по плът.
4). Закона на Бога не противоречи нито на Благодатта на Святия Дух, нито на свободата на Божиите Синове в Святия Дух, нито на оправданието и живота чрез вяра. Самия Закон е акт на суверенна благодат от страна на Бога и е олицетворение на мъдростта.Съвършенния Закон на Свободата не е друг а Божия Закон. Абсурдно е да помислим че Яков Брата Господен ще прави контраст между Христовия Закон и Закона на Отец. Той самия цитира дословно заповедите от Закона така че няма никаква логика той да противопоставя моралния аспект на Божия Закон на Христовия Закон на свободата. Апостол Павел казва че Закона е добър и ЗаповедтаСвята и че той самия се удоволства в ума си на Божия Закон. абсудна е тезата на беззаконниците че апостолите отхвърлят Божия Закон като непотребен и враждебен на Християните.Христовите думи за Закона вече ги цитирах няколко пъти и вземи да си ги прочетеш наистина и тогава да създаваш противоречие между Духа и покорството на Бога!
За да пишеш по тази тема адекватно е нужно да си свършиш добре домашната работа по богословие!
Господ да те благослови и да те опази, Господ да осияе с лицето Си над теб и да ти покаже милост, Господ да издигне лицето Си над теб и да ти даде Мир!
" Няма Мир за нечестивите" казва Господ!
[ Това съобщение беше редактирано от: NikiHaris on 2005-04-03 16:52 ]

Публикувано на 03 април 2005 г. в 23:47:00 ч. от потребител 1074
Г-н Харис,
Когато казах,че законът бе даден след грехопадението имах впредвид Моисеевият закон,и то по-конкретно 10-те заповеди.
Човешкият разврат и грехопадение доведоха до формулирането на тези за поведи.Хората вече нямаха нужда от заповед-не яж от дървото(например),защото нямаха достъп до дървото.
Но бяха станали идолопоклонници,прелюбодейци,крадци ,убийци.
Когато имаш такива хора срещу теб трябва да им дадеш адекватен закон-не кради ,не лъжи,не прелюбодействай.
Законът дойде заради грехът.
Бог не е създателят на греха,в никоя форма,така,че заповедите ,които Той дава са следствие на човешкото падение.
Законът е съвършен,но не изразява пълнотата на Божията воля,съвършената Божия воля е въобще да няма грях.
Човек,подпомогнат от сатана създаде всички форми на греха.А законът е санкция срещу тези грехове.
Законът е средство за връщане на човек към Бога.Той дава на човек способноста да познае греха и окаяното си състояние,но не и да познае Бога.
А разликата между обряден и морален закон си я правя много ясно.
Господин Харис,кажете ми откъде да си науча домашното,ако обичате?
Когато говоря приятелю,никога нямам претенции ,че говоря ex catedra.
Но изразявам мнение-имам ли това право или нямам?
[ Това съобщение беше редактирано от: one on 2005-04-03 17:13 ]

Публикувано на 04 април 2005 г. в 00:32:00 ч. от потребител 263
Схващането ти за Закона е ограничено до неговата функция на бич за невярващите и престъпниците. Това е само една от основните функции. Божия Закон е по-широк от Моисеевото Законодателство. Божия Закон, Божиите Заповеди, Божиите свидетелства и съдби са понятия -синоними.
Когато каза на Адам да не яде от дървото за познанието на доброто и злото Бог очевидно не е имал предвид вкусовите качества на плода а е забранил на човека всеки опит да стане бог сам за себе си. Това именно беше и изкушението от страна на сатана -Адам да стане като Бога. тази Божия Заповед да не се стремим да станем като богове или автономни не е ли и днес валидна? Много елементарно подхождаш към Закона точно защото го подценяваш.
Апостол Павел обаче учи че Божия Закон-Слово е Боговдъхновен и полезен за поучение поправление наставление в правдата. Той учи че "Зако а е добър когато се иузползва законно" т.е. има правилна и неправилна употреба на Закона Божий. Пример за неправилната употреба е случая със юдаистите, които искаха да използват церемониалния Закон като средство за оправдание на езичниците. Друг пример за злоупотреба е опита да се оправдае човек чрез моралния закон- нещо което е невъзможно , защото само христос еспасението и той е съвършенния изпълнител и на 2-та аспекта от Закона.
Според Пророците Еремия и Езекиил в епохата на Новия Завет Божия Закон не само че не е отмахнат но е записан в сърцата и умовете на Божиите хора и чрез новото сърце и Дух те могат да имат силата да живеят по Божията воля.Закона е бил съвършенното откровение за Бога и Неговата воля и Христос само задълбочава или по-скоро разкрива цялостното значение на Закона , за койтои Павел казва че е добър и духовен.
Според Мартин Лутер Закона освен бич за невярващите е и огледало и правило за живот на вярващите.
Ако искаш нещо действително задълбочено относно целия Божий Закон можеш да прочетеш книгата на Ръшдуни "Институти на Библейския Закон" -тя е в интернет Библиотеката и е на руски. Освен това Гари Норт има цяла поредица коментари, в които подробно прави екзегетика на текстове от Закона.
Господ да те благослови и да те опази, Господ да осияе с лицето Си над теб и да ти покаже милост, Господ да издигне лицето Си над теб и да ти даде Мир!
" Няма Мир за нечестивите" казва Господ!
[ Това съобщение беше редактирано от: NikiHaris on 2005-04-03 17:34 ]

Публикувано на 04 април 2005 г. в 02:01:00 ч. от потребител 961
Ники Харис мисля че Стоянов е прав ако пазиш всички заповеди от закона и не спазваш една нарушаваш целият закон.
Закона беше даден само на нацията Израел и също да те заведе да Исус, да ти покаже че имаш нужда от Спасител, защото никои не може да изпълни или пази закона.
Закона е като пътен знак които сочи кам Исус и след като отидеш при Исус няма защо да се връщаш при пътният знак (закона) стой при Исус.
Още Новия Завет казва че сме мъртви кам греха и живи към правдата в Христа Исуса. Ако се считаш за мъртав към греха ти си мъртав и кам закона чрез който се изяви греха. И ако се считаш за жив към правдата в Христа Исуса ти си изпълнил целия закон, защото Исус го изпълни.
Ти се освещаваш и оправдаваш по същия начин по които се новоравдаш - чрез вяра в завършеното дело на Исус на кръста. Ако прибавяш нещо кам кръста изпадаш в легализъм и казваш че Исус не си е свършил работата на кръста и ти трябва да Му помагаш.

Публикувано на 04 април 2005 г. в 09:32:00 ч. от потребител 263
Савов защо не четеш бе човек преди да пишеш? Колко пъти трябва да ви се повтарят едни и същи неща за да ги проумеете? Неграмотни ли сте по принцип или заради беззаконието и бунта сте станали такива?
до един аргументите ти са оборени отдавна в различни постинги и многократно!
айде свърши си домашното и прочети преди да пишеш поредния си постинг за да не се излагаш като останалите от вашата бандичка![addsig]

Публикувано на 04 април 2005 г. в 10:34:00 ч. от потребител 343
One,
Quote:
|
2.Законът не беше ли даден на хората след грехопадението? |
|
Законът не беше даден на хората след грехопадението. Примери колкото искаш. НикиХарис ти каза за Адам и Ева. Има и цяла тема за "Мойсеевия закон - неще временно и ограничено за Израел или още нещо". Ето ти препратка към нея, където се виждат доста конкретни неща от Библията, където хора преди Мойсей познаваха Божият закон:
http://www.churchbg.com/viewtopic.php?topic=497&forum=6 [addsig]

Публикувано на 04 април 2005 г. в 13:25:00 ч. от потребител 285
Харис, така го разтягате тоя Лутер, все едно сте го разпънали на колелото на инквизицията. Къде в коментара на Посланието към Галатяните той ти казва в прав текст: "Спазвай закона!" или "Спазвай моралния аспект на закона!" или "Веднъж оправдан чрез вяра, ще живееш и ще се усъвършенстваш като съблюдаваш точно Моисеевия закон".
Разтягаш локуми, като преиначаваш истинския смисъл на казаното от Лутер, както преиначаваш и точния разум на цитираните стихове от Библията. Има доста голяма разлика в това да се спазват вложените принципи на закона за да да се живее свято и да се спазват едно към едно всички повеления. Христос единствен изпълни закона и даде по-съвършен стандарт за освещение, но вие се връщате към старото и неизпълнимото, като пренебрегвате Христовия стандарт.
Питах ви в друг постинг защо не си слагате ресни по дрехите, защото и това го пише. Но вие не отговаряте. Ревностното съблюдаване на закона изисква да пазите и тези малки заповеди. Не може да твърдите, че живеете по закон, а да не си слагате ресни по дрехите.
В закона много ясно се казва, че по-състоятелният трябва да се грижи за по-бедния. Какво ще е тогава вашето държавно устройство, след като пледирате да се преманат социалните грижи, защото били робство.
И последен въпрос, кои ще господствате, само реконсрукционистите или може и някой друг?
Някои ще възразят, че Законът е божествен и свят. Нека да бъде божествен и свят. Законът няма право да ми каже, че трябва да бъда оправдан чрез него. Законът има право да ми каже, че трябва да обичам Бога и ближния си, че трябва да живея в целомъдрие, умереност, търпение и т.н. Законът няма право да ми казва как да бъда избавен от греха, смъртта и ада. Работата на Благовестието е да ми каже тези неща. Трябва да слушам Благовестието. То ми казва не какво трябва да направя, а какво Исус Христос, Божият Син, е направил за мен.
Набъркали сте във вашата реконструкция крайни схващания за предопределението и понеже смятате, че предопределения няма какво точно да прави докато умре, за де стои бездеен, по-добре да спазва закона.
[ Това съобщение беше редактирано от: qwerty on 2005-04-04 06:28 ]

Публикувано на 04 април 2005 г. в 15:00:00 ч. от потребител 263
явертъ ( с клавиатурата) ти явно също си неграмотен или повтаряш папагалски едни и същи неща. Няма да отговарям на безумния според безумието му . просто не си прочел изобщо за какво иде реч и е загуба на време да ти иотговарям. Мислещите хора отдавна прочетоха и разбраха колко сте импотентсни с вашите безумни беззакония.[addsig]

Публикувано на 04 април 2005 г. в 16:49:00 ч. от потребител 1074
Г-н Харис,
Може би самата дума закон ни плаши,повече отколкото би трябвало.
Съгласен съм,че законът е полезен за поправление,наставление,усъвършенстване в смисъла за закон,който влагаш по-горе.
Аз обичам да чета Старозаветните книги и да се ръководя от тях,но разбира се винаги ги филтрирам чрез новозаветното откровение.
В това отношение съм съгласен,че законът е полезен.
Има много християни,които не четат книгите на Стария Завет,защото смятат ,че е отминал и по този начин лишават себе си от истинско поучение.

Публикувано на 04 април 2005 г. в 17:30:00 ч. от потребител 285
Прав си, Харис. Не ми отговаряй. Твоите отговори са предварителон формулирани от казуистите на реконструкцията, така че да имате готов отговор на всичко.
В очите на непосевтените които не са отваряли петнадесетте хиляди страници модерна схоласитка, ние изглеждаме неубедителни, защото говорим със свои думи, но достатъчно е човек да поразгърне това-онова за да стане ясно кой всъщност е папагалът.

Публикувано на 04 април 2005 г. в 17:33:00 ч. от потребител 263
Един, Новия Завет задълбочава значението на моралния Закон пример за това е наставлението на Исус христос в матей 5. Радвам се че почваш да ме разбираш какво имам предвид като казвам Закон. Той не е предназначен да служи за за оправдание на никой, защото оправданието е единствено и дамо чрез съвършенно завършеното дело на Христос КОЙТО СЕГА ХОДАТАЙСТВА ЗА ИЗБРАНИТЕ СИ ПРЕД ОТЕЦ.
Аз съм съгласен че 2-та завета са в абсолютна хармония и има приемственост относно моралния Закон а не антагонизъм. Съгласен съм с идеята че Новия Завет определя правилното разбиране на Стария Завет защото Новия е завършека на Откровението и изпълнението на Стария завет. Както казва августин Блаженни Новия Завет се съдържа във Стария и Стария се изпълва в Новия.
За съжаление антиномизма днес е преобладаващ в "евангелските" Църкви и той е нанесъл изключителни щети. Реформаторите са имали много по правилно разбиране за смисъла и целта на Закона било в церемониалния било в моралия аспект. Тези, които се кичат с името протестант а са антиномисти са чада на фарисеите и са по -близки до католическите заблуди отколкото до протестантството.[addsig]

Публикувано на 04 април 2005 г. в 17:51:00 ч. от потребител 263
явертъ , няма да ти отговарям защото вече съм ти отговорил 15 пъти на тези безмислени твърдения както и всички останали са ти отговорили. Прав си че няма смисъл повече да пишем защото си свършихме работата и 2-мата. аз обясних за нормалните хора какво означава да се приеме Божия Закон като правило за ежедневието на християнина, не за оправданието му а ти показа на практика заедно с другите си дрогарчета до къде води беззаконието т.е. в тотално безумие и клеветничество и злоба.
Добре си свършихме работата и 2-мата определено.
Само нещо да ти кажа като професионален богослов и служител- стремежа за оригиналност и новаторство не е добродетел в богословието - то е консервативно относно ученията. Стремежа за оригиналност е признак на гордост и неграмотност относно историческото развитие на ученията.
Освен това ти изобщо не можеш да измислиш нищо ново под слънцето колкото и да се напъваш и да си мислиш думички защото вие беззаконниците боравите с един и същ понятиен апарат и едни и същи псевдодоказателства и едни и същи пасажи от Писанието изкривявате.
Тези хора на които Бог отваря очите за да разбират истината сами могат да преценят да ви се посмеят.[addsig]

Публикувано на 04 април 2005 г. в 20:24:00 ч. от потребител 1037
Към qwerty, savovi one.
Смятате ли че всеки който нарича себе си християнин ще има само един Бог в сърцето си, всеки който нарича себе си християнин няма да си прави кумири, всеки който нарича себе си християнин не ще изговаря напразно името на Бога, всеки който нарича себе си християнин ще признае че той е твореца на всичко, всеки който нарича себе си християнин ще почита майка си и баща си ,всеки който нарича себе си християнин не ще да лъже няма да убива няма да пожелава нищо което е на ближния му нито пък ще краде а да не говорим че няма да го интересува друга жена освен неговата си.
Има ли нещо, с което не сте съгласни и какво е то?

Публикувано на 04 април 2005 г. в 23:57:00 ч. от потребител 961
Stoianov, смятам че всеки който нарича себеси Християнин е мъртъв кам греха и тои не е под закон или трябва да пази закон. Авраам без закон беше наречен праведен защото повярва в идването на Исус. Ние сме праведни защото Исус умря на кръста и възкръсна на третия ден за спасение на всеки който вярва.
Павел казва в Галатяни че сме мъртви кам греха и живи кам правдата в Христа Исуса и че ако ходим по Духа няма да пожелаваме делата на плътта. Павел казва че които изка да се оправдае чрез закона се е отлъчил от Христос и отпаднал от благодатта.
Quote:
|
НИКОГА НЕ Е БИЛ ПРЕДНАЗНАЧЕН ДА СЛУЖИ ЗА ОПРАВДАНИЕ ПРЕД БОГА А ЗА ПРАВИЛО В ЖИВОТА НА ВЕЧЕ ОПРАВДАНИТЕ ПО БЛАГОДАТ ЧРЕЗ ВЯРА БОЖИИ ХОРА. |
|
Ники единственото правило е да продалжаваш както си започнал чрез вяра по блафодат.

Публикувано на 05 април 2005 г. в 00:00:00 ч. от потребител 961
имах впредвид "по благодат"

Публикувано на 05 април 2005 г. в 12:43:00 ч. от потребител 1037
Tочно така е Савов
закона:
??????????
НИКОГА НЕ Е БИЛ ПРЕДНАЗНАЧЕН ДА СЛУЖИ ЗА ОПРАВДАНИЕ ПРЕД БОГА А ЗА ПРАВИЛО В ЖИВОТА НА ВЕЧЕ ОПРАВДАНИТЕ ПО БЛАГОДАТ ЧРЕЗ ВЯРА БОЖИИ ХОРА.
Ники единственото правило е да продалжаваш както си започнал чрез вяра по благодат.
??????????
И аз вярвам в същото нещо. Някой смятат, че законът е в стария завет е бил даден за оправдание, но аз мисля, че и в стария завет за оправдание служеше агнето, а не закона.
В този смисъл законът е ПРАВИЛО В ЖИВОТА НА ВЕЧЕ ОПРАВДАНИТЕ ПО БЛАГОДАТ ЧРЕЗ ВЯРА БОЖИИ ХОРА.Аз живея по правилата на закона не да се спася, а защото съм спасен и това е моята благодарност към Бога, който е УМРЯЛ ЗА МЕН, за да мога аз да живея.
Затова не приемам изрази като:
???????????.
Следователно, задължение е на човека сега и завинаги да упражнява господство.
???????????
Който използват калвинистите. Това упражняване на господство включва някакво насилие над личността, а насилието не е патент на Бог, а на сатана.Но закона не е даден за да се насилва личноста а да се покаже любовта към Бог
??????????.
Иоан.14:21 Който има Моите
заповеди и ги пази, той Ме люби; а
който Ме люби ще бъде възлюбен
от Отец Ми и Аз ще го възлюбя, и
ще явя Себе Си нему.
?????????..
Така че за мен закона си остава начин да покажа на практика любовта кум Исус която изповядвам с устата си и това че Той е висшия авторитет за менне не само на думи.
Защото за съжаление има и такива:
.........................
Ис.29:13 Затова Господ каза:
Понеже тия люде се приближават
при Мене с устата си, И Ме
почитат с устните си, Но са
отстранили сърдцето си далеч от
Мене, И благоволението им към
Мене е По човешки поучения,
изучени папагалски,
..............................
[addsig]

Публикувано на 05 април 2005 г. в 12:52:00 ч. от потребител 8
Quote:
|
Това упражняване на господство включва някакво насилие над личността, а насилието не е патент на Бог, а на сатана. |
|
Аха, сега разбирам откъде идваш ти, Съботянов. Ти идваш от сатаната. Защото за мен твоето присъствие тук е насилие. Твоето писане на глупости е насилие над чувството ми за справедливост и над разума на всички здравомислещи хора. Ти ни принуждаваш да прехвърляме цели страници с кликане на мишката до несвяст, за да пропускаме малоумните ти излияния. Ние не го искаме. Но ти ни насилваш, като се възползваш от властта и господството, които Интернет дава на такива извратени празноглавци като теб.
Това е насилие. Точно същото насилие, както порнографските реклами по големите билбордове по улиците - не искам да ги гледам, но съм принуден да ги търпя. Само че ти ръсиш интелектуална и духовна порнография. Насилваш ни да те търпим. По твоите собствени думи, ти си от сатаната.

Публикувано на 05 април 2005 г. в 13:28:00 ч. от потребител 1037
Божидаре мислех, че тук има място и за нормали хора не само за такива като тебе, който да изливат тука фанатизма и злобата си, А и Бог ни изпрати (християните) да проповядваме на едни за вечен живот, а на едни за осъждане.
Божидаре, Бог оставя злото да се развие до край, за да се види, че е зло, затова и Бог ни изпраща, за да има по кого да плюваш иначе какво ще правиш? Няма да си проличи какво има в сърцето ти.
[addsig]

Публикувано на 06 април 2005 г. в 19:40:00 ч. от потребител 403
Quote:
|
Божидаре, Бог оставя злото да се развие до край, за да се види, че е зло, затова и Бог ни изпраща |
|
Въйййй ти почваш като оня; Я не сакам я да сам добре, я сакам Вуте да е зле.[addsig]

Публикувано на 06 април 2005 г. в 20:16:00 ч. от потребител 8
Съботянов си е глупчо. Аз вече спрях да му обръщам внимание на простотиите. Удовлетворен съм, че моите преценки за съботянската секта се оказаха погрешни. Имах предположения, че там има някои доста силни умове. Сега обаче виждам, че интелектуалното ниво там е почти нулево. Съботянството няма какво да предложи на пазара за идеи, така че намаляването на членството в съботянската секта е естествен процес. Ще се движат по инерция още някоя и друга година, ще се самоуспокояват, че имат много хора и много хора се присъединяват към тях, и накрая ще изпаднат в светски компромиси, за да могат да задържат някакви млади хора. Ще трябва да станат като ченгето Кокончев, който за да регистрира някакво членство на млади хора, превърна църквата в безмозъчна дискотека и куфеене.