Възстановени архиви от ChurchBG.com
само за разглеждане и четене без възможност за писане
(всеки, който чете тези страници се съгласява с условията за ползване)

Аборт

АБОРТ

Михей 6:7

?Да дам ли плода на утробата си за греха на душата си??

1 Кор. 3:16

?Не знаете ли, че сте храм на Бога и че Божия Дух живее във вас??

Бог е дал децата, като едно благословение за семейството. Но в днешната ценностна система, където Божиите ценности са ужасно размити, не е така. Много хора не желаят деца и ги считат за проклятие. Бог е дал свобода на хората сами да планират броя на децата си. И за да няма нежелана бременност днес има много методи за опазване от нея, за да не се стига до аборт.

Абортът ? това е най-позорното дело на 20 век. Той е станал толкова често явление, че експертите ? демографи считат, че абортът се е превърнал в своеобразна форма за контрол на раждаемостта сред населението. Но едва ли може аборта да се приеме, като метод за контрол над раждаемостта, защото, той не е метод за предпазване от бременност, а метод за унищожаване на вече създаден живот.

В днешното модерно общество, абортът се разглежда като бърз и лесен метод за освобождаване от нежеланото дете. Аборт по ?немедицинско предписание?, днес е станал една от най-често срещаните хирургически интервенции (след обрязването).

?Немедицински предписания? означават, че абортът не се извършва, за да се предпази здравето или живота на жената, а по нейно лично желание, за по-безгрижен, безпроблемен живот който би се усложнил от едно нежелано дете.

Лекарите ? гинеколози, никога не казват истината за последиците от аборта. Истината е тази, че абортът е хирургическа интервенция, която може да доведе до големи усложнения.

Двойно повече жени умират при легалните аборти, отколкото при едно нормално раждане. Последиците от аборта са големи и въпреки това лекарите заявяват, че аборта е безобидна и безвредна процедура, все едно, че ти отрязват брадавица.

Абортът е нарушаване на Хипократовата клетва която от столетие лекарите полагат и която има значение като морална основа в тяхната професия: ?Задължавам се да не давам смъртоносно средство (отрова) на никой човек, макар и сам той да желае това, нито пък да давам съвет да се използува такова средство, както и да НЕ давам на никоя жена средства, предизвикващи аборт?.

Но лекарите нарушават тази клетва и това е грях пред Бога. Те закоравяват сърцата си в този грях. Един лекар разказва, че след първия аборт, който направил едва не е полудял, но продължил да върши това. И сега след 20 години сърцето му е вкаменено, той се чувства толкова далече от Бога, че се има за мъртъв.

В света се вършат над 60 милиона аборта годишно, като България се нарежда на четвърто място. От тях 75% са на неомъжени момичета, 32% са на жени под 20 години и 20% от тях са абортирали повече от един път.

Методи за извършване на аборт

Ще спомена за някои от най-често прилаганите методи за извършване на аборт.

1. Кюртаж ? с различни инструменти се разширява каналът на шийката на матката, за да може да се вкара кюрета, с която се нарязва плода на парчета и се изтръгва от стените на матката. Кръвотечението е обилно. След като плодът се извади, медицинската сестра трябва да съедини отделните части на плода, за да се увери лекаря, че матката е напълно изчистена. Ако е останало нещо вътре това ще доведе до възпаление и усложнения.

2. Аспирационен кюртаж ? това е най-често употребяваният метод за аборт. Вкарва се тръбичка в матката, свързана с аспирационна апаратура която изсмуква бебето. То се разкъсва от силния вакуум и се изсмуква навън.

3. Простагландинов или химичен аборт ? специални медикаменти и химикали се инжектират в жената. Те предизвикват силни контракции на матката и бебето се изхвърля навън, обикновено живо. Понякога контракциите са толкова силни, че при някои бебета се откъсват части от тялото (глава, ръце, крак). А някои жени не издържат, получават инфаркт и умират.

4. Отравяне със сол (солева инжекция) ? този метод се прилага след 16 седмична бременност когато има повече околоплодна течност (след 4-тия месец). С инжекция се изсмуква част от тази течност и на нейно място се впръсква силно концентриран солеви разтвор. Бебето поема от тази ?отрова?, започва да се гърчи, рита отчаяно, защото този разтвор изгаря живата тъкан и за 1 час умира. След 24 часа започват контракциите и се изхвърля мъртъв плод. В редки случаи детето може да се роди живо, но то е цялото изгоряно от разтвора и умира бързо или го умъртвяват.

5. Цезарово сечение ? прилага се при напреднала бременност след 5-тия месец. Отваря се корема, бебето се изважда живо и се оставя да умре или го убиват.

Аборт по медицинско предписание.

Понякога това е пресилено и измислено, за да се освободим от нежеланата бременност. Ето какво казва един лекар: ?В моята 36-годишна практика не съм срещнал случай, където детето да се абортира, защото заплашва живота на майката. Ако в края на бременността има усложнение ? ще се предизвика изкуствено раждане или цезарово сечение. Животът на бебето никога не трябва да се отнема преднамерено, защото животът на майката е в опасност.?

Днес чрез медицинската техника, която има (видеозона) може да се узнае предварително дали детето е здраво или не! Оправдан ли е аборта, ако се установи, че детето е тежко увредено? Може ли да се премахне?

Лекарите предлагат да се абортира увреденото дете. В нацистка Германия е имало Закон, който разрешавал премахване на членовете на обществото от които ?няма полза?. Днес ние сме свидетели на същото ? безумно се унищожават както болните, така и здравите бебета. Ние казваме: ?От тях няма полза? ? и ги абортираме.

Но не така гледа Бог на тези болни създания. Често се правят лекарски грешки и когато детето се роди може да се установи, че не е това заболяване, което лекарите са диагностицирали.

Понякога болестта се лекува, или Бог може да го изцери. А понякога тези болни деца умират по време на раждане или след това. Всичко това е в ръцете на живия Бог, или Бог иска да ни научи на нещо с раждането на едно болно дете.

Нямаме право да унищожаваме нечий живот. Познавах две жени ? Лили и Нели. Те бяха бременни в началото на 5-тия месец и лежаха в една болница, в една стая за задържане на плода. Лекарите бяха установили чрез видеозон, че бебето на Лили е момиче, но с увредено сърце и с вода в мозъка. Те й предлагаха аборт ? да се освободи от болното дете и тя се съгласи. Нели носеше нормално момче в себе си, и трябваше да я изписват от болница, защото беше добре. Но на следващия ден, когато трябваше да се извърши аборта на увреденото дете, сестрата в отделението обърква болничните картони на двете жени и отвежда в операционната Нели, която има нормално бебе. Без да я разпитат, те я упойват, изваждат бебето и чак тогава виждат, че са сгрешили и са абортирали здравото бебе. Момченцето умира защото е едва в 5-тия месец. Нели изпада в стрес и след 5 години тя все още не може да има дете и е в депресия.

Лили се изплашва от всичко това и решава да задържи и роди болното дете. Впоследствие то се оказва не толкова зле здравословно.Чрез доброто лечение детето на Лили днес е едно здраво и красиво момиченце.

Не лекарите ще решават, кой да живее и кой не. А Бог решава това.

Какво казва медицинската наука за бебето в утробата?

То къс месо ли е или жив човек?

Кога започва живота?

Учените казват, че животът започва с оплождането на женската яйцеклетка от мъжкия сперматозоид. Тя започва да се дели с голяма скорост ? на 2, 4, 8, 16... до образуването на милиони, милиони нови клетки. В даден момент клетките започват да се специализират. Някои клетки започват да се превръщат в дихателна система, други в нервна, сърдечна, скелетна система.

И до днес медицината, като наука, не е открила откъде клетките разбират как да започнат да се диференцират (разграничават). Но има Един, който знае как става това. ?Както не знаеш как се движи духът, нито как се образуват костите в утробата на непразната, така не знаеш и делата на Бога, Който прави всичко?. Еклисиаст 11:5.

Оплодената яйцеклетка съдържа вече голямо количество информации ? за бъдещето развитие на детето ? пола на детето, цвета на очите, косите, кожата, височината, тип нервна система, склонност към заболяванията. В тази сложна система се формира уникална личност, неповторима на този свят. Друга такава личност не е била, няма, и няма да има. Защото такова съчетание на гените при друг индивид, практически е невъзможно. Но дори и да е възможно, пак щяха да са различни, защото душите са различни. Като пример за това са еднояйчните близнаци. Бебето се развива много бързо. На 3-тата седмица сърцето започва да бие, на 4-тата започва да се оформя мозъка, на 6-тата седмица се оформят очите, ушите и вътрешните органи. В 8-мата седмица ? 2-рия месец ? бебето реагира на докосване, има оформени крайници, мозъчна и сърдечна дейност. Има ли душа? Да, той е жива душа в утробата на майката.

Медицината доказва, че бебето в утробата в първите месеци е живо и е човек, макар и неоформил се още. Правейки аборт ние убиваме човек.

Животът на човека започва от зачатието, но само в Китай възрастта се изчислява от неговото зачатие, а при нас от раждането.

Какво казва Бог в Библията за плода в утробата и за аборта?

Тези миниатюрни същества в женската утроба ? действително ли са човешки същества, личности ли са? За какво ги счита Бог?

Очевидно Бог ги приема за такива!

Според Пс. 139:13-16 Бог дава живота в утробата и записва дните на човека ?? Докато още не съществуваше ни един от тях.?

Библията не прави разлика между бебета в утробата на майката и тези които са родени. Думата ?brephos? е гръцка дума, която се използва, за да се опише бебето в утробата на Елисавета и Мария: Лука 1:41. Същата дума се употребява и за децата, които са родени: ?Донесоха при Исуса младенци ?brephos?, за да се докосне до тях?. (Лука 18:15-17).

Бог каза за пророк Еремия така: ?Преди да ти дам образ в коремаЫ познах те, преди да излезеш из утробата осветих те. Поставих те за пророк на народите.? Ер. 1:5.

Бог знаеше за Еремия още в самото негово зачатие ? преди да има образ, и го избира за свой служител. Ако беше абортирано бебето, майката нямаше и да знае, че носи един бъдещ пророк, нямаше да знае името му. Но Бог вече знаеше ? името, бъдещето му, мисията му.

Същото виждаме и за Иоан Кръстител. Той ?беше изпълнен със Св. Дух още от утробата на майка си.? Бог изпрати своя Ангел при Захария, за да му каже, че жена му ще зачене, ще роди син и името му ще бъде Иоан. ?Мнозина ще се зарадват за раждането му: защото той ще бъде велик пред Господа?. (Лука 1:14,15). Ясно се вижда, че Бог познава Иоан добре и има определен план и мисия за неговия живот.

Бог не чака моментът когато бебето излиза от утробата, за да го признае за личност. Бог знае още в утробата, коя е тая личност и Той има план с нея.

Но защо ние чакаме и приемаме бебето, едва когато се роди?

Абортът е отхвърляне на най-ценния дар. Годишно се правят над 40 милиона аборта и колко от тях са на християнки? Срам за днешните християнки е, че правят аборти и отхвърлят плода на утробата си по един страшен начин ? чрез убийство.

Абортът е убийство което разрушава майчиният дух на християнката.

Не може да говорим за аборт, без да говорим за сърцето на жената. А абортът разрушава женското сърце.

В 4 Царе 6:22-28 се описва една печална картина от историята на Израел. Самария е под обсада повече от 500 дни. Хората били гладни и отчаяни. Тогава две жени сключват договор да изядат децата си. Тази нация е под Божието осъждение и тогава, цялата ценностна система на човека се променя и става безнадеждно изкривена. Променя се моралният облик на хората и те започват да наричат злото ? добро и доброто ? зло. Нещата, които са грешни изглеждат правилни, а правилните неща изглеждат грешни. Така стоят нещата и днес ? абортът се смята за правилен и нормален, а бременността за проклятие.

Библейската ценностна система говори, че майчиният дух е силен и готов на саможертва и борба. Но тук виждаме разрушаване на майчиния дух ? две жени се съюзили в злото ? да изядат децата си и изяждат едното. Това е нашествие на демонични сили върху майчиния дух и те го деформират.

Дяволът работи по-лесно в нас, когато има кой да ни подкрепи в злото. Толериране на злото като цяло прави участието на хората в него по-лесно.

Понеже правителството разрешава аборта, в страната жените се чувстват подкрепени в това зло ? да отнемат живот на беззащитни същества. Мълчанието на църквите по този проблем също толерира аборта на християнки. Бездействието и мълчанието на пастирите по въпроса, като че ли насърчава християнките в това зло.

На лице е изкривяване на християнската ценностна система и деформиране на майчиния дух при християнките.

Само Бог има право да дава и отнема живот (Второз. 32:29). Само Той има право да отваря или затваря утробата на жената. Днес лекарите със съгласието на жените отварят утробата, за да убият. Човек си е присвоил Божиите функции.

Издигам глас в защита на неродените деца в утробата на християнките: ?Не убивайте тези деца ? те са бъдещите пастири, пророци, майки и бащи. Те са дар от Бога и Бог има план с техния живот.?

При Бога има много неродени деца, които чакат да видят своите майки. Ние християнките ще увеличим ли тази бройка? Къде е нашият здрав майчин дух, готов на саможертва, за детето си? Няма го! Вместо това правим утробата, което е най-сигурното място за едно бебе ? място за убийство. В самите нас става убийство. Ние които сме ?Храм на Св. Дух? в един момент ставаме място за убийство на деца ? място за детско жертвоприношение на Сатана. Ако в древността езическите народи са принасяли деца в жертва на бог Молох и така се освобождавали от нежеланите новородени, то днес ние сме измислили аборта, което е жертване на Сатана или по-точно абортът се явява като жертва на бог Хедон ? богът на удоволствието и удобството.

Бог ни предупреждава: ?Не убивай невинния и правия, защото Аз няма да оправдая беззаконника? (Изход 23:7). Ние не можем да нарушаваме Божиите закони и да не носим последствията от това: ?Недейте се лъга, Бог не е за подигравка. Понеже каквото посее човек, това ще и да пожъне.? (Галат. 6:7).

Ако една жена не желае детето си, тя може да роди това дете и да го дари на друга жена, която не може да има деца. Колко много семейства искат да осиновят дете? Така че никоя майка не е принудена да отнема живот. Тя може да стори нещо по-велико ? да подари живот на едно бездетно семейство.

Всяко живо същество има право на живот. Божията заповед: ?Не убивай? се отнася и за аборта.

Абортът е дискриминация (лишаване от права) срещу цяла класа живи същества в съвсем малка възраст и с местожителство ? утробата. Законите на много държави позволяват на жените да абортират, за да разрешат своите лични социални проблеми. Трябва ли да продължи тази дискриминация срещу тези беззащитни същества? Това е въпрос, който стои неразрешен пред всяка една нация и който едва ли ще се разреши.

А християнките, как ще отговорят пред Бога за този грях? Когато фараона издаде заповед да се убиват мъжките деца на евреите, бабите които акушираха на родилките не посмяха да сторят това и ?Бог ги благослови?. (Изход 1:17-21.

Но какво добро да очаква една нация когато дори християнките убиват децата си нямат страх от Бога.

Искам да отговоря и на следния въпрос. Често идват бременни жени, които не желаят децата си и питат: ?Нямам ли право на избор??

Аз ги питам: ?Право на избор да извършите какво? Искаш право да убиеш своето дете?? Всяка жена трябва да си зададе въпроса ? дали това действие е правилно или не! И после си отговори на въпроса дали имаш право на избор. Ако Бог е казал: ?Не убивай? ? имаш ли право на избор? Абортът е нарушение на Божия закон и нарушаване на човешките и гражданските права. Френският президент Де Гол, за да насърчи жените да раждат и да ги спре от аборта издал закон ? жена която роди три и повече деца, получава пожизнена пенсия и осигуровки без да работи.

Последици от аборта ? постабортен синдром (ПАС)

Защо жените правят аборт? Една част са момичета и не желаят бебето, други от лекомислие, трети че имат много деца, четвърти, че новото бебе ще им попречи на кариерата, на развлечението, на удобствата.

Абортът е риск. Той има своите психически и физически аномалии. Жени, които правят аборти, често се отнасят с другите си деца жестоко и небрежно. Жени, които в детството са се отнасяли зле с тях ? са по-склонни към аборт. Абортът има и ?семейна традиция?. Ако бабата, майката са правили аборти ? много по-лесно и дъщерите им да направят.

В общества където жените правят аборти ? мъжете нямат право да защитят децата си, много от тях, дори не зная за аборта на техните деца. Тези мъже също страдат от това и прибягват към алкохол и наркотик.

Абортът не разрешава проблема, а е негово начало.

Последиците от аборта са:

І. Физически:

- болести по гениталиите, възпаления, инфекции;

- стерилност ? безплодие;

- спонтанни аборти;

- извънматочна бременност;

- преждевременно раждане;

- онкологични заболявания като рак на матката, гърдата;

- високо RR, мигрена, язва, С.С. заболяване.

ІІ. Психически последици. Те са по-големи и трайни.

- явява се емоционална болка, страдание;

- вина, която започва да те разяжда;

- впоследствие се явява депресия;

- смущение в съня ? явяване на кошмари ? много жени сънуват неродените си деца, че събират парчетата на абортираното си дете, безсъние;

- смущение в апетита ? липса на апетит;

- смущение в сексуалния живот ? охлаждане на взаимоотношенията с мъжа и спад на сексуалното желание, до пълно изчезване;

- явяват се мисли за самоубийство, защото животът губи смисъл;

- себеомраза, поради сторения грях;

- голям гняв, към определени хора, които са я принудили да прави аборт;

- злоупотреба с алкохол, лекарства, наркотик;

- разпад на взаимоотношенията.

Изцеление

Абортът е грях, който Бог прощава. Жени, които страдат от последиците на аборта, и са вършили този грях, нека направят следното:

1. Да изповядат греха на аборта ? 1 Иоана 1:9.

2. Да приемат Исусовата прошка.

3. Да простят на себе си.

4. И ако имат още болка, вина ? да изповядат всичко пред Бога и да се молят за изцеление.

Бог може да изцели всички болезнени спомени за аборта и да те възстанови. Амин.

П. П. Къде отиват душите на неродените деца? Човешката душа е безсмъртна, а душата на нероденото дете е безгрешна. Бог прибира при себе си тези деца.

Разговор на неродено дете със своя Небесен Отец

- Бог Отец, кога моята майка ще дойде тук?

- Скоро, мое дете, скоро.

- Кажи ми колко дълго ще чакам още?

- При Мене времето не се измерва, дете мое. Тя сега е заета с дела, които Аз й поръчах. Когато тя ги завърши, тя ще бъде тука.

- Ще ме познае ли, когато дойде тука?

- Да, ще те познае, Аз ще й дам това познание!

- Как изглежда моята майка, Бог Отец?

- Тя изглежда като тебе, мое дете. Тя има същият цвят на косите, и очите, същият нос. Ти много приличаш на нея.

- Как мислиш ? какво ще направи когато ме види?

- Тя ще се затича към тебе, ще те вземе на ръце, ще те погали, като любеща майка.

- Бог Отец, защо тя никога не ме е държала на ръце преди?

- Тя не е имала никога възможност да стори това, дете мое!

- А защо не е имала тази възможност да направи това, Бог Отец?

- Аз не помня, дете мое!

Евреи 8:12

За контaкти:

Гергина Кирякова

0746/23539, 087/779998


Публикувано на 15.11.2002 04:31:07 от Ивайло Тинчев
< назад към всички статии